Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015

How to paint an Ultramarine Dreadnought

Hello again. Something happy for all of you. I paint an Ultramarine Dreadnought of Warhammer 40k series. As I'm not a big fan I'm going to GIVE IT AWAY FREE to you !!!

I hope you like it

Καλησπέρα σε όλους. Άλλη μια φορά θα δοκιμάσω την τύχη μου βάφοντας warhammer φιγούρα. Πήγε πολύ καλα και θα την δώσω ΔΩΡΕΑΝ se ένα απο εσάς. Δείτε το βιντεο και θα καταλάβετε.....

Ευχαριστώ πολύ

English Version


Ελληνική Έκδοση





Διαστάσεις                    : Μ=5,9 εκ       Υ=5,3 εκ       Π=4,4 εκ   
Κομμάτια στο κουτί       : 2 Σώμα 2 χέρια 2 πατούσες 
Υλικό                            : Πλαστικό
Χρόνος προετοιμασίας  : 40 λεπτά
Χρόνος βαψίματος        : 12.5 ώρες 
Τρόπος βαψίματος        : Αερογράφος, πινέλο 
Επίπεδο δυσκολίας       :  Κανονικό (6/10)
Αποτέλεσμα                 :  Αρκετά όμορφο  (8/10)
______________________________________________
Dimensions                    : W=5.9 cm       H=5.3 cm      D=4.4 cm
Pieces in the box            : 2 Body 2 hands 2 feet
Material                         : Plastic
Prepare time                  : 40 minutes
Paint time                      : 12.5 hours  
Paintjob tools                : Airbrush, Brushes
Difficulty level               : Normal (6/10)
Βeauty result                 : Very Pretty (8/10)



Τελικά μου βγήκε αρκετά ... μπαμπάτσικο.... Όχι οτι με χάλασε κιόλας!


I really loved at the end the rust effect


Δεν το περίμενα αλλα τελικά μου άρεσε αρκετά το εφέ της σκουριάς και του ξεφτίσματος. Τελικά έγινε πολύ βρομιάρης αυτός ο dreadnought  





Αφού το έβαψα κατάλαβα οτι το κάτω μέρος της εξάτμισης έπρεπε να βαφτεί κίτρινο και όχι ασημένιο.... αλλά ποιος το κατάλαβε????


After I painted the mini I found that the down part of the exhaust should be painted with yellow and not with silver .... but who saw that????



At the end I really really loved the chipping effect. I also found that I shouldn't care so much for the yellow details because at the end the chipping effect covered all the crucial details





Τελικά το εφέ ξεφτίσματος του χρώματος μου άρεσε πολύ και διαπίστωσα ένα πράγμα ... οτι κακός ασχολήθηκα τόσο πολύ με τις λεπτομέρειες του κίτρινου χρώματος. Το εφέ του ξεφλουδίσματος κάλυψε σχεδόν όλες τις κρίσιμες λεπτομέρειες που είχε 




Someone mention me on Youtube that this is not a flamethrower but a storm bolter!!!!
In my mind it is still a flamethrower!!!




That is all for today. I hope you enjoyed it.
If you have any questions,ideas or thoughts don't hesitate to leave a comment.
Thank you.


Αυτά για σήμερα. Ελπίζω να σας άρεσε.
Αν έχετε απορίες, ιδέες ή σκέψεις μην διστάσετε να αφήσετε μήνυμα.
Ευχαριστώ.

2 σχόλια: