Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους. Ελπίζω να έχουμε καλύτερες και πιο δημιουργικές χρονιές. Ξεκινάμε την χρονιά με το Reaper Bones Eyebeast ... το μονόφθαλμο τέρας. Όσοι έχετε δει παλαιότερα βίντεο μου θα έχετε δει οτι εχω γενικά προβληματισμό για το πως βάφονται τα μάτια. Έτσι αποφάσισα να βάψω αυτή την φιγούρα ώστε να εξασκηθώ. Τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο όσο φανταζόμουν. Πάμε ...Hello and a happy new year. I hope to have better and more creative years. We begin the new year with the Reaper Bones Eyebeast the ... one eye beast. If you saw my previews videos you would notice that I have ... some ... issues on painting eyes. So I choose this mini to practise myself. In the end it wasn't as difficult as I thought. To the mini...
English Version
Greek version - Ελληνική έκδοση









