Hello. Today we have the 3rd part of the Decent board game. Spiders, snakes and giants are on our menu. Without delays .... enjoy
Γεια χαρα σε όλους. Σημερα εχουμε το τρίτο μέρος του επιτραπεζίου Descent. Αράχνες, φίδια και γίγαντες θα τους δύμε στο σημερινό βίντεο. Χώρις πολλές περιστροφές ... πάμε
Who doesn't love board games? Me ... for sure not. Board games and especially good ones can only makes us happy. And because with grey figures can't experience the game nicely, let's paint it. Here we have Arcadia Quest. A great, great, great board game. I really love this game. Today we will paint the Orcs and goblins.
Σε ποιον δεν αρέσουν τα επιτραπέζια ειδικά τα καλά επιτραπέζια. Ομως με τις γκρι φιγούρες δύσκολα το ευχαριστιέσαι οπότε ας τις βάψουμε.
Hello hello hello. After a while I;m back with the part2 on How to paint the Descent board game. I'll show you Wolfs, werewolf, wizards and skeletors. A lot of speedpaint so the video can be 12min. Without further delay ... lets see the video. Καλησπερα σε όλους. Μετα απο καιρό παλι εδω με το δεύτερο μέρος στο πως να βάψω το επιτραπέζιο Descent. Θα δείτε λύκους, λυκανθρώπους, μάγους και σκελετούς. Προσπάθησα πολύ να καταφέρω να το κάνω περίπου 12 λεπτά. Χωρίς αλλες καθυστερήσεις ... πάμε στο βίντεο
Hello again. I decided to start a new topic. How to paint our favourite board games. The good thing is that I have already painted some board games and I have a lot of scenes but ... because every game has about 40 figures I'll show to you on parts. We start by the famous Descen. This One is an old 1st edition. Enjoy
Καλησπέρα σε όλους και παλι. Αποφάσισα να ξεκινησω μια νεα θεματολογία. Πως να βάψουμε τα αγαπημένα μας επιτραπέζια. Το καλο ειναι οτι ηδη εχω βαψει μερικά επιτραπέζια οπότε υπάρχει αρκετό υλικό. Ομως επειδή έχουν αρκετές φιγούρες (περίπου 40 το καθε ένα) θα το κόψω σε κομμάτια για να μην εχουμε 2ωρα βιντεο. Ξεκινάμε με το διάσημο επιτραπεζιο ρόλων Descent. Το συγκεκριμένο ειναι πια παλια 1η έκδοση
Ελπίζω να σας αρέσει